Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Thursday, November 03, 2016

Pancur

Kadang kita rasa kita dah punya segalanya tapi kita masih tetap mencari benda yang belum pasti lagi. Bila tak ada kita mencari, sanggup korbankan masa untuk segala apa yang boleh. Tapi bila sudah ada di depan mata, kita pandang pun tidak. Peduli itu ada sesekali tapi....

Aku bukan cuba menghukum sesiapa tapi adat dunia begini boleh diubah. Bukan kerana aku tak punya perasaan dan mahu mencari sesuatu perkara baru untuk aku terokai tapi terkadang keadaan yang seperti memaksa sedemikian.

03:56

Mata masih bersinar. 
Aku anggap malam seperti waktu yang tenang untuk berfikir dan mengolah.
Bila siang aku jadi buntu.

Ya tuhan.
Kenapa dengan aku?