Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Wednesday, May 04, 2011

Meow meow. T__T


Baiklah. Hari ini paper kedua. Global Affairs. Waaahhhhh. ZzzzZZzzzz.. =D

Jam 630pagi, aku dah selesai mandi semua. Paper jam 9 pagi. Tak apa, mandi awal lebih segar bugar tambah seri macam pengantin. Err.. Err.. Ok, lupakan. Jam 8pagi cadangnya nak pergi kampus tiba-tiba hujan lebat. Dah dua kali exam, dua-dua hujan lebat. Ohh, mungkin berkat namanya. Masa dalam perjalanan, telefon bunyi. Abah telefon rupanya. Ucap goodluck dan hari ini beliau dan mak tak pergi kerja. Mak tak berapa sihat abah kata. Demam kot. Tak mengapalah, sila bawa mak ke klinik ya abah. Sekian.

Dalam dewan exam pula, sejuk macam duduk dalam bilik ais. Mereka fikir kami mayat kah? T__T
Aku dah siap bawa jacket pun masih menggeletar. Tuhan saja yang tahu. Alahai. Selesai hantar paper, terus pergi ke pintu gate kampus. Aishh. Jatuh la pula. Entah bila masa jatuh pun aku tak sedar. Haha. Sakit dekat lutut. Nasib baik pakai jeans. Bangun je, terus aku gelak dengan kawan. Huu. Sampai kat depan tu, junior terlaga kepala dengan aku. Buas sangat dia bergurau senda dengan kawan dia sampai tertanduk kepala aku. Huu. Pening seminit juga lah kan. Nampak bintang² atas kepala sendiri. Haha. Banyak kali dia minta maaf. Aku okay je padahal. 

Sebenarnya aku nak tidur sekejap. Petang karang ada meeting. 
Ohh ya! Sampai rumah tadi aku bagi kucing makan. Saja lepas tension. Semalam lagi dah beli whiskas dalam packet ni tapi kucing ni merayap mana tah semalam. Ok, tak ada kaitan.

Kucing ni tak ada nama sebab bukan kucing aku. Kalau kucing aku pun, tetap tak ada nama juga.
Sekian.

ZzzZzzzZzzzz..