Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Thursday, April 14, 2011

Hari akhir, semester akhir.


Hari ini.
Hari akhir kelas untuk semester terakhir. Perasaan? Entah. Apa yang aku rasa ya? Kurang pasti.
Masih ada lagi satu kelas petang ni - jam dua. Sekarang? Library. Menghabiskan sisa research. Akhirnya aku faham konsep. Hahaha. Ahad ni sudah viva. Sila doakan aku.

Bercerita tentang semester akhir dan research, wahai laptop, silalah jangan buat hal hingga habis viva aku okayy? Please be VERYYY good to me. Lepas tu boleh rehat sudah - walaupun macam tak je. Lalala. Ok, done. Banyak sangat perkara dalam kepala sekarang ni. Tadi pun baru je lepas argue itu ini dengan si buncit serta supervisor. Grr. Tak apa, harus buat dengan fikiran positif.

I love my job. I love my job. I love my job.
Betul kan, awak? Hee. =)