Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Monday, January 10, 2011

Ohh, dah 2011 rupanya.


Happy birthday to me! Ok, takkk! Tersangat lah bukan. Hari ini tanggal 10hb Januari 2011. 1st entry untuk tahun baru. Woah! Busy amat sejak awal tahun. Mari jeles dengan aku sebab aku sambut tahun baru di Thailand. Adeh. Tak habis² ke sana. Aku pun tak faham kenapa setiap tahun memang tak kurang dari dua kali akan ke sana. Dah macam kampung halaman sendiri pula. Huu~

Baiklah, hentikan kisah tahun baru. Mari cerita tentang semester baru pula. 1st week sungguh letih. Setiap hari tidur awal sebab badan macam tiba² kurang tenaga. Ohh tidak! Harus minum kacip fatimah jika begini. Ngehhh! Subjek untuk sem kali ni agak menarik. Walaubagaimanapun, pening juga sebab harus belajar Advance Business Law. Woah! Apa itu kontrak? 3 elements in term are Condition, Warranty and Innominate Term. Haaaa.. Tu belum masuk case study lagi serta example of cases. Huu~ Mari menangis sambil doakan aku berjaya untuk semester aku yang terakhir ini.

Azam aku untuk semester akhir ni simple je. Mahu kekalkan sikap positive di samping mencipta memori indah dengan makhluk² disini sebelum tamat pengajian. Wahh, murninya hasrat aku. Oleh ithu, mari minta izin pada mak ayah untuk ke Langkawi beramai-ramai dengan sahabat handai. Plan kedua, mari buat BBQ dan makan besar! Kemudian main futsal macam semester lepas. Lepas itu err.. Nanti baru plan lain. Dalam masa yang sama akan buat plan masa depan juga. Baiklah. Dah tak tahu mahu update apa. Ada idea lagi aku post hokay! =)