Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Monday, December 20, 2010

Hidup memang indah! - Bahagian 1

Mulakan entry dengan gambar yang suci!

Lihat kepak tu! KEPAK!! Hahaha.

Wahhh. Baru tersedar yang aku dah lama amat tak update blog. Sila maafkan aku, sangat busy cuti kali ini.Untuk meminta maaf, aku telah pun tukar header baru. Padahal dah bosan tengok header sendiri. Ya, nanti tukar yang lain lagi. Ngee. Semalam dalam jam 4pagi baru aku sampai ke rumah kembali setelah seminggu satu hari aku bermastautin di Kuala Lumpur. Err.. Maksud aku di Subang Jaya, Selangor. Hohoho. Ini pun pulang kerana parents sudah bising kerana seperti ikan lupakan akuarium kerana masyuk bercuti di sungai. Ehh? Lalalaaa~
Baiklah. Aku cadangkan supaya kau jangan cuba faham apa yang maksudkan ya. Hoho.

Seminggu bukan tempoh yang lama, kau percaya takkk? Tapi, seminggu yang lepas aku dah kenal dengan ramai manusia baru dan berjumpa dengan pelbagai ragam. Tak habis dengan ithu, sempat juga bertemu dengan Anis si caterpillar, kawan masa buat asasi dekat Shah Alam dulu. Kemudian jumpa lah beberapa manusia yang juga aku tak pernah ketemu selama ini. Result? Berjaya! Akhirnya selesai misi di sana. Aku tak berapa ada idea yang mampu bercambah seperti biji benih kacang hijau yang pesat membesar seperti hari yang lain. Jadi.. Mari kita lihat gambar okey.. Hoo~

Dimulakan dengan gambar wedding kakak kepada best friend aku, Aini. 11 Disember 2010.
Cuba teka mana satu pengantin tau! Hahaha!


Ye laaa.. Pengantin lagi cantik dari aku.. T__T


 Budak ni comel. Tapi aku taktahu anak siapa ni. Hoho.

Memang kenduri ni dah macam kenduri kami. HAHAHA

.Jeng jeng! Ini lah pengantin yang sebenar. Ngeee.. =D

Zamri dan Ekin | Fza dan _______ errrrr.. T__T

Hohoho.. Aku malas nak upload gambar kahwin banyak sangat. Banyak lagi gambar aku tak tempek lepas ni. Huuu.. Kemudian duduk rumah auntie di Subang ithu. Bila jumpa cousin aku, terus mereng pun tiba lagi. Hoho.

Shin chan!! Hohohoho.. Inner tudung ithu buatkan pipi nampak montel macam bayi. Kahkah!

Fitting room ohh fitting room! hahaha.. Kegemaran kami ni.. =D

Selain dengan cousin, ada juga gambar di tempat lain. Wahh. Penatnya mahu upload semua. Wuuu..
Tadaaaa.. Suka gambar ini. Heee. Ini masa birthday Barney. Dekat atas bukit apa entah. Lupa dah. Tapi boleh nampak KL. Huu~ T__T

Kemudian kami ke rumah kak Qiez. Ada spagetti di masaknya untuk santapan hari jadi. Wahhh.. SEDAP AMAT OK! =D

Gambar ini aku letak kecil sahaja lah sebab tak clear. Tapi mahu upload jugaa!!

Suka gambar ini!! Disebelah kiri ithu adalah kakak Qiez saya ya. Masih single. Mari lah minta borang. Hohoho.

Ok, sudah penat. Ada lagi banyak gambar mahu upload ni tapi entry esok pula ok? Yeaayyy!

"Life is beautiful. Discover it!" =)