Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Thursday, November 04, 2010

Kalau kau suap terus menerus, lama-lama dia makan juga. Hoo~


"Haha, sy x nakal la!
Rindu awk juga ;)"

Heee.. Ya, ni mesej terakhir yang aku dapat tadi. Tersenyum aku baca. Comel kan? Hehe. Ohh.. Kau tak tahu aku rindu ini manusia seorang. Sudah lama tidak ketemu beliau. Baiklah, sebelum kau fikir bukan², mari lah aku terangkan dengan jelas. Ithu mesej dari seorang rakan aku masa dekat Shah Alam dulu kala. Bukan satu kelas atau satu batch tapi rakan masa pergi training di malam hari. Dengan dia la selalu gonjeng² dulu masa ke training. Neda Nasseri nama dia. Orang Syria. Yang buat aku kagumnya, dulu masa dia baru masuk, berkepit dengan aku time training guna English saja. Tak kira lah nak menyakat ke, nak main ke, nak ajak kesana kesini ke, ithu je la bahasa penghantar dia dengan aku.

 Sekarang ni aku cuma jumpa dia bila aku ada game dekat sana saja. Bulan 4 lepas last aku jumpa dia. Waahhhh.. Bukan main lagi mahu cakap Melayu dengan aku. Haha. Nak menyakat dalam bahasa ibunda aku pun dah senang kerja. Tapi dia faham banyak la pula kan. Ohh.. Rupanya aku tak sedar masa berlalu pantas amat. Aku pun dah nak grad dah pun tahun depan. Tak sabarrr!!! Dan dia? Hujung bulan nak fly ke Aussie pula. Student Exchange kot untuk sebulan. Bestnyaaa... T__T

Tapi ithu la.. Kalau kau lihat balik pada tajuk di atas, kau pun sudah faham bukan? 
Kalau kau hantar aku pergi Rusia pun, mungkin setahun lagi, aku dah boleh tulis blog dalam bahasa Rusia kan? Sampai kau pun tak faham. Mungkin aku sendiri pun tak faham bila baca balik. Haha.. =P