Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Friday, October 15, 2010

Photoshoot tema terabur. Lalalaa~


Hari ni seharian duduk dalam bilik. Kaki lebam gila² punya akibat sparring malam rabu kelmarin. Satu hari juga tidak makan. Minum air masak saja. Kenapa? Kaki... Lalalalaa~

Baiklah. Jangan tanya aktiviti aku yang tak menarik kat dalam bilik hari ini. Sekarang? Mari kita lihat hasil photoshoot malam kelmarin sahaja. Memandangkan sudah lama betul aku tak buat photoshoot seorang diri, rindu pula rasa. Cess. Tiba². Ohh! Ada 4 keping saja yang mahu share dengan kau. Yang lain aku simpan sendiri sudah. Hooo~
Jeng jeng jeng!!

Ini tema apa pun aku tak tahu la.. T__T

Bloody blood. Lalalaa~

Ninja! Hiarrghh! Meh sini mahu bunuh kau. Grr~

Ini tema nak sakitkan mata kau. Saja aku letak contrast kaler sikit kt tepi² tu.
Sakit mata takk? BAGUS! Matlamat tercapai. =D

Baiklah. Ithu saja. Otak serabut aku pun dah mula okay. Boleh merangkak keluar dari bilik sekarang dan cari makanan. T__T