Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Tuesday, October 19, 2010

Ohh.. Aku dah tengok Legend of the Fist.


Hikk. Entry bahasa asing cukup hingga semalam sahaja dahulu. Hari ini berbahasa ibunda kembali ya. Ohh, aku bukannya nak buat entry tentang movie review pun hari ni. Cuma semalam, aku dah tengok cerita ni. Jalan cerita mungkin biasa saja kot. Baru lah aku tahu kenapa Jepun ngan China tak ngam. I mean, lebih jelas lah gambaran tu bila tengok dalam filem. Ok, dah mula cerita tentang sejarah di blog. Cepat ucap tahniah pada aku! Grr~
Tapi.. Dia punya movement time lawan memang perrrghhhh! Ok, aku sangat jeles. Cantik gila dia lawan. Solid movements n sangat flexible. Kalau lah aku boleh buat begitu. Stress sekejap. T__T
Kaki semakin lebam. Sakit gila bila berlanggar sesuatu. Petang karang mungkin akan ke waterfall sekejap. Mahu rendam kaki ala² Puteri Gunung Tahan bersiram. Ades. Ok, hentikan kemengarutan disitu. Sekarang sedang lapar. Mahu pergi mencari sesuap nasi di kedai Scha. Ehh tak tak.. Mahu pergi cari seekor ikan keli bakar di kedai Scha. Ithu shaja lunch aku. Hye, aku adalah kucing. Huu. Cukup. Kalau rajin aku update lagi. Woooo~

Keluar dari bilik sambil yakin kan diri.
"Aku adalah kucing. Aku adalah kucing. Aku adalah kucing." 


Grr grr grr~ T__T