Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Sunday, September 19, 2010

Mood


Cuti 2 minggu untuk pulang beraya ke kampung halaman sudah cukup untuk memalaskan segala otot aku bila pulang ke kampus semula. Mengeluh. Mode raya masih lagi dalam jiwa. Mood berbloging juga macam tiada sangat. Jadi malas terus untuk semua perkara. Mari bertafakur sekarang sambil dengar lagu XPDC untuk dapatkan kembali semangat yang hilang. Ohh.. Entah apa nak jadi ni. Seharusnya pagi ini ada kelas jam 8 pagi. Tiba² classmate aku cakap kelas tiada. Ya, selepas aku sudah pun siap untuk ke kelas. Grr. Terus masuk ke bilik semula dengan wajah kecewa. *Padahal happy la jugak sebab tiada kelas ya kawan²!* T__T

45 minit ke hulu ke hilir dalam rumah, tiba² housemate aku ni cakap:

"Wehh, kelas tak batal la. Tapi ada sorang je datang tadi. Pasthu terus la class tu automatic cancel. Madam merajuk terus dengan class rep.."

Aiyaa.. No komen saja.