Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Thursday, September 09, 2010

Menjelang raya.


Esok sudah raya. Aku tengok orang lain ramai yang tidak bersemangat mahu beraya. Ya, maksud aku perkara yang sama yang telah melanda diri aku sejak beberapa kurun lamanya. Tapi tahun ini lain macam lah. Sekali lagi, LAIN MACAM! Membuak-buak mahu beraya tahun ini. Shopping pun sakan je. Kemas rumah pun mood baik. Entah kenapa. T__T

Minggu ni mood aku sangat baik. Aneh sungguh lah. Orang buat apa pun aku ok je minggu ni. Tadhe rasa macam nak marah pun. Senyum je tiap masa. Entah apa yang ada dalam fikiran aku pun aku tak pasti. Haaa.. Entah² ada orang nak meminang aku kot raya ni? Bwahaha. *Oi Fza! Tiada orang mahu kawen sama kau lah! P E R A S A N ! Booo~* HAHA. Kau jangan la dengki. Ehh? Tiba² plak. Ngeh. Ayuh pura² tidak baca statement di atas. Cepat tutup mata kau! Cepat lah hoy! T_T

InsyaAllah nanti akan update gambar raya. Tidakk sabarrr!! Err. Bye.