Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Friday, September 03, 2010

Aku curious!


Hah, kau! Cepat! Mari sini! Aku nak tanya ni. Siapa yang bagi kad raya kat aku tadi ya? Sungguh misteri. Nama juga tiada disitu. Cuma ada tertulis 

"Cik Fza Ibrahim, mntak maaf kalau ada silap dan salah ye.." T__T

Lagi lah aku aneh sebab kat kampus sini sungguh jarang orang panggil nama aku macam tu. Sekali nama abah pula kan? Tapi! Tapi!
Teruja sekejap dapat kad raya. Sudah bertahun tahun tidak dapat kad raya. Dulu time sekolah memang kad raya aku banyak GILA! Boleh kata setiap hari ada kad untuk aku dalam postbox tu. Adik aku pun malas nak bersaing dengan aku. HAHA. Sekarang? Bila ada surat sampai kat rumah pun aku malas nak tengok nama penerima. Kalau ada nama aku pun, bil broadband dan streamyx kat umah je. T__T

Tapi!

Tahun ini ada satu. Jadilah! Ngeeee..

Kau ada juga kah? =D