Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Saturday, September 04, 2010

150 Juta - Cover version


Hohey!
Kau semua penah dengar lagu Fynn Jamal kann..? 150 Juta tu. Huu~ Dulu, masa lagu ni belum famous, ada seorang manusia ni paksa aku dengar. T__T
Dia cakap lagu ni comel. Ohoo.. Dah dengar, terus suka. Kau pun kann? Dah beberapa minggu lepas tu, tiba² lagu ni dah jadi sangat famous pula. Aku senyum je la. Bangga sekeja p sebab berjaya jadi antara orang yang awal dengar ithu lagu. *tah ape² minah sorang ni. Poyo je. Boo~ Hahaha* Lepas tu, kena paksa buat cover ini lagu. Hihaa~ 

Aku dah publish dekat 4shared.com 12 hari yang lepas. Actually, aku tak publish kat public pun lagi lagu tu. Beberapa hari lepas tu, ada pula beberapa manusia kat kampus query aku dan cakap diorang jumpa cover aku kat internet. Jumpa sendiri pulak tu. Adeh, abes kecoh. Huu~ Tapi.. Dah alang² tu, baik aku post kat sini je. Boleh share dengan kau, kau dan kau sekalian juga kann? Heee~

Tapi kau jangan pula expect cover aku ni sehebat Fynn Jamal punya versi. Hello!! Dia penyanyi asal kann? Kau jangan lupa. Mana boley lawan tokey. So kalau tak sedap, kau diam² je la.. Haha.
*gasak kau lah Fza hoy! Ngee*





Oh lupa mahu beritahu. Cover ini untuk suka² sahaja ya. Lagu² yang sebelum ni yang aku post pun sama. HANYA UNTUK SUKA SUKA SAHAJA. Bukan untuk tujuan lain. Kau jangan salah faham okies..? Terima kasih. Hee~

Nota Kaki Ayam:
Nak pulaaaaannngggg! Waaa.. T_T