Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Tuesday, August 24, 2010

Tiada tajuk.


Emosi masih belum betul sepenuhnya. Tapi tidak mengapa. Masih mahu update. Mata sedang minta ditutup sebenarnya. Sudah tidak mampu melihat dunia buat seketika waktu. Mana tidaknya, semalam tidak boleh tidur. Argh! Sungguh stress. Segar bugar. Membaca juga tidak masuk apa². Cess! Jadi, apa gunanya tidak boleh tidur, bukan?

Ouh ya!
Tadi aku dan Nadya ke bazar ramadhan. Hari ini ke tempat lain pula. Bukan main panjang lagi bazar tu. Ramai amat manusia disana. Teka apa yang aku beli hari ini? Haaaaa.. Salah! T__T
Aku makan mee rebus. Dan paling tak boleh diterima.. Air beli sampai 5 bungkus untuk kami berdua SAHAJA. Maaf, tidak boleh tolak nafsu mahu beli air banyak². The best part is, kesemuanya HABIS dikerjakan oleh kami berdua! Yeeeaaaayyy! Huu~ 
*apa lah tidak senonoh sangat perangai anak dara 2 ekor ni. Uhuk!*

Ok, sekarang mahu cerita apa ya..?
Ha! Kau suka tengok Barney tak masa kecik² dulu² kala? Ala.. Dinosour yang kaler purple ithu lah! Kau jangan la buat² lupa pulak. Aku sukaaaa amat! Tiap minggu tunggu. Tapi tu dulu lah. Sekarang bila tengok balik, terasa macam.. 

"Ni ke cerita yang aku selalu tunggu time kecik² ni? Gila taley blah!!"

Adoy!! Diam! Diam!
Aku tahu kau pun tengok jugak! Boooo~ Lalalaaaaa..

Tadhe motif.