Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Saturday, August 21, 2010

Roti John sama Air Karot Susu.


Berbisik angin kipas di bilik, ouh.. Sedapnya tidur.. Tiba² pintu bilik di ketuk.

"Wey, dah bangun lom? Antar aku g kampus jap!"
"Skang pukul brape ha?"
"645 pagi!"
"Ko nak pegi pukul brape?"
"645 pagi!"
"Erk! Nape ko tak kejut awal sikit?"
"Aku ingat ko dah bangun.."

T_______T
Baiklah. Itu drama pagi tadi. Ya! Dengan muka tak mandi, terus siap dan hantar housemate ke kampus. Naseb pakgad tak tanya dah mandi atau belum. Huu~ Minah ni pun satu, 645 nak pergi, 645 baru nak kejut aku. Kejut la awal sikit. Huhu. Bukan apa, dapat jugak la aku bersiap proper sedikit. Ceh, konon²! Nak hantar pergi kampus je pun. Lain lah kalau mahu ke pesta atau kelab. Ehh? Hihi. Maaf, mengarut.

Ha! Kau kau semua ni pula??
Kenapa ada yang tak update blog? Nak kena ya? *tiba²* Huu~ Aku rajin jugak buat blogwalking lately ni. Tapi susah sikit nak drop comment sebab internet sungguh mengada. Ya, broadband memberukkan diri setelah sekian lama. Memang, aku bayar bil tiap bulan untuk dapat service macam ni la. Cess! Bencibencibenci. ok, berhenti komplen, Fza! Erk, baiklah.

Di sebelah petang pula, aku pergi training jam 5 td. Hoho.. Sir lupa hari ni ade training. Maka, aku lah yang bertanggungjawab m'gilai kuasa di dalam gelanggang menjadi trainer kepada junior² pada hari ini. BWAHAHAHA. 
*bapak jahat gila gelak aku. Haha*
Nothing much la. Really. Alahai cuti. Keje bertambun. Assignment pun boleh tahan. Naseb cuti dah dekat. Waahh.. Heaven.. T__T

Ok ok sudah! Tak reti² nak mandi ke?
Erk. Bye.

Ouh ya!!
PICTURE OF THE DAY.
Tadaaaaa! Aku suka ini shot. Tengok la siapa photographer. Haha.

Ok, dah.
Lupa. Tajuk entry tu lauk berbuka hari ni. Bosan dah g bazar. Tataw nk makan apa.
Haha.