Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Saturday, August 28, 2010

Kembali lagi.


*Kedip² mata sepuluh kali depan kau*

Ouh hye! Patutnya kau semua yang kedip mata kat aku, ye tak? Huu~ T__T
Referring to the last entry, ramai plak query aku. Dekat handphone, fesbuk. Tiba² rasa ramai pulak stalker blog aku. Uhuuu~ Ye la, aku kena paksa berblogging semula. Tapi betul jugak, kenapa aku nak berhenti, bukan? Biarlah aku type selagi boleh. Senyum.

Baiklah. Mood yang jahat dan melankolik sudah berlalu pulang ke kampung halamannya. Kau faham tak? Aku sudah tidak moody. Emosi kian stabil dan kehidupan kembali normal. 
*aku rasa lah! Kau² sila cuba percaya OK!!*
Setelah beberapa hari bertapa di gurun Sahara, aku telah menemui beberapa pemenuan baru. Ya! Cara² untuk menambahkan jerawat di muka! T__T
Cilaka. Aku cuma mahu beritahu yang jerawat di dahi tiba² naik dalam masa yang singkat. Ada lah dalam 5 sekawan. Kecik² semuanya. Masih bayi agaknya. Kill! Kill! Grr~ 
*hoy! hoy! Ini bukan siri pembunuhan bayi beramai² ya! Kau jangan salah faham!*

Semalam berbuka puasa sama teman² sekelas di rumah 'tadika'. Meriah juga boleh dikatakan. Kemudian, sudah selesai semua, pulang ke rumah Nadya. 
*rumah sendiri tak reti² pula aku nak pulang. T__T*
Jam 1230am, gerak terus ke Penang. Yeah, mereka mahu mencari McD untuk bersahur. Betul. Terus gerak ke sane dan selepas selesai melantak, terus pulang. Aku ulang ya! TERUS PULANG! *ok Fza, tak perlu sampai b'CapsLock ya. Kawal emosi kau! Huu~* 
Ok, sudah! Aku sudah ketandusan idea sekarang. Mahu berhenti menaip ni.

♥ Barney the Dragonfly.