Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Tuesday, August 17, 2010

Hye, saya buat lagu baru. Ngee..


Ouh, hye.
 Saya, Fza.Ibrahim seperti biasa akan membuat perkara² merapu seorang diri. Haaa.. Kau puasa atau tidak hari ini.. Aku puasa!! 
*muka-bangga-macam-aku-sorg-yang-puasa. HAHA*

Baiklah. Tidak mahu membebel banyak hari ini. Selain memikirkan apa yang mahu beli di bazar ramadhan hari ini 
*itu pun kalau rajin mahu pergi*, aku mahu bagi kau dengar lagu baru aku. Wahh.. bukan bajet artis tapi tadi aku bosan. Nak membelek assignment juga sedang tiada mood. Sebentar lagi akan cuba belek kembali. Kembali pada topik asal, sebelum ni aku ada juga post beberapa lagu ciptaan sendiri bukan? Tapi dah lama tak share sama kau. Bukan sudah lama sangat tidak buat lagu, tapi banyak yang aku tak post. Yang ni pun punya la berjam aku mahu upload. Broadband gedik ni asyik disconnected sahaja. Grr~ 
 Btw, lagu ni baru buat tadi. Dalam setengah jam buat lirik dan melalak segala. Tatawu berapa kali sudah aku record. Last² yang ni juga menjadi pilihan. *padahal tekak tu sakit tapi x sedar diri* Huu. Oh ya! Ni lagu english 1st yang aku post. Dalam folder ade lagi lapan, tapi mahu share satu sahaja sama kau. Hoho..
Ok ok ok! Cukup membebel. Mari dengar sekarang!


AND I by FZAIBRAHIM

Nota kaki Ayam:
Hye! Tak sedap jangan merungut. Tapi boleh komen ya.
Aku mahu tahu pendapat. Kau nak kutuk pun boleh. Huu. Terima kasih.