Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Sunday, July 25, 2010

hye, mahu seret kepala di dinding boleh..?


Ya, sekali lagi!
Maksud aku, sekali lagi berblog di library. Thanks kerana menyediakan perkhidmatan internet. HAHA. =)

Hari ini ye.. Hurm, jap nak fikir.
Malam tadi tak boleh nak tido. Sakit perut semacam. Bukan kat perut tp blah tulang rangka belah kanan. Senak je. Tatawu kenapa. Makanya, seperti sesak nafas agak lama dan sebagai konsikuensinya, aku tak boleh tidur. Padahal pagi ni kelas pukul 8 ok. Ngantuknya.. Sekarang pun, MASIH! T_T


Bangun pagi ni tak payah cakap la. Pening kepala, mengantuk dalam kelas serta kecelaruan otak di tahap sederhana kritikal.
*cepat kesian kat aku! HuU~*
Sudah lah kelas b'turut² selama 4 jam tanpa henti. Input pula banyak amat. Bantal dan selimut di rumah hampir saja di bawa ke kelas. Anak dan suami dirumah pun ditinggal di rumah tanpa makluman. Cubit diri sendiri pun TAK PERNAH TAK SAKIT. Eh? Lalalala..

Sekarang mata memandang skrin. Smbil² tu menjeling ke arah rak buku dan tempat duduk. Waahhh.. Kenapa sangat ramai hari ini..?
*HYE, SAYA SERABUT TENGOK KAMU SEMUA! Sila lah pulang SEKARANG!* Huu~
Ouh ya! Dalam k'busy-an yang hampir² agak melampau sekarang serta pasti akan lebih melampau dalam sedikit masa lagi,  aku berniat nak bela sepasang hamster lah. Tapi.. Macam kena bela rapi jugak spesies haiwan seperti ithu. Jadi. apa kata aku bela sepasang kura². Boleh kan?
Yang pentingnya, salah satu kura² tu aku nak letak nama Fza. Bukan Fza Ibrahim tapi Fza. Wink wink. Rasionalnya? Yela.. Sebelum aku keluar untuk ke kelas atau beronggeng atau kawen atau berpiknik serta berlepakan, boleh lah aku mulakan hari aku dengan menegur:

"Morning/Afternoon/Evening/Nite Fza. Jangan nakal² ok..? Kalau u bunting, i x bertanggungjawab taw.." 
T__T
*bengong punya frasa. SILA PURA² TAK MEMBACA AYAT DIATAS*

DAN!
 bila aku balik dari kelas or mana² saja, boleh lah aku sapa kura² tersebut seperti ini pula:

"Hye Fza, dah makan? Bila kau nak bertelur ni? Lama aku tunggu. Bagi la aku cucu. Boleh aku bawak pegi jalan²..."
*erk. WoW! lalalaa~*

Dan tiap² hari aku akan ulang ayat yang sama. Smpai lah bliaw letih mendengar ayat ithu selagi tidak beri aku lihat 'hasil' kepada hubungan sulitnya dengan pasangan yang telah aku paksakan utk hidup sehidup semati dengannya. Waaahh! Baik kn aku? Ngeee..
*si kura² pasti menyumpah² aku. HAHAHA*

Ok ok ok! Argh! Dah mengarut banyak. Diam diam diam.
Take a deep breath Fza!!
Fuuhhh.. Fuuuhh.. Push!!!
Erk?

bye. T_T