Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Monday, July 19, 2010

Hye, saya bukan pekerja MekDi. lalala~


Ouh hai.
*cepat cakap hai kat aku balik!*

Hari ni aku bangun awal sungguh. Seawal 5 pagi. Waaahh.. Kemudian malas mahu tidur semula. Lepas membuat kerja aneh iaitu membasuh sehelai baju secara tiba² di awal pagi sebelum subuh, aku terus mandi. Sejuk wooO.. Dan motif? Masih belum di kenal pasti. SAMPAI SEKARANG ok! T__T

Habis saje mandi semua, aku berangan tanpe sebab sebentar di depan laptop. Hurm.. Tadhe sape pn online. Jadi, aku ber-ym seorang diri.
*memandang kn aku ade dua ID. Satu reply di ym, satu lagi reply di email. Huu~*
SERONOK! Ok, @#$%^&*^.

Kelas pukul 8 pagi. Aku ulang! LAPAN ok!
*bagus lah kau dah dengar sekarang. Ok, kau x btawu pape pn padahal*
Bermulalah babak romantis antara aku dan.. err.. ok, aku mengarut
*mari cuba sekali lagi*.
Bermulalah adegan dimana telinga-berdarah-serta-jiwa-meronta-seperti-mahu-guling-di-depan-lecturer di dalam kelas. Kenape kah anda bercakap dgn penuh sopan santun wahai lecturer? Syahdunya seperti mahu mendodoikn semua students. Sudah lah lecture! Ramai pula! T_T
Dengan berbekal kn muka tension yg diterbangkan khas dari mane aku pn tak tahu, maka bermula lah sweetdreams seorang aku di belakang kelas. Waahh.. Hampir sahaja aku ternampak wajah bakal suami, tiba² terasa penangan desktop komputer di dahi. Pangggg! Eh? Cerita orang lain rupanya. Tadhe pape jadi sampai abes klaz pn sebenarnya.. Haiz.. *ape la naseb*

Cubalah bayangkan.
Aku paksa kau bayangkan sekarang. BAYANGKAN CEPAT! Grr~
*tiba² emo*
Sudah lah lecture dlm kelas biasa sahaja. Student pula ramai.
BONUSNYA! Lecturer menggunakan Microsoft Office WORD!
*TERIMA KASIH Bill Gates. Tiba².*
Kemudian, sudah lah tulisannya kecil-nak-mati, ada lagi bonus!
Tulisan di HIGHLIGHT dengan warna merah dan purple gelap!!
*Ha, cuba kau pula baca tulisan dlm highlight tu. Bayangkan kau berada 1KM di belakang. Ok, mungkin 25 meter sudah cukup. PADAN MUKA KAU JUGA. sape soh baca jugak?? Huu~*

Sekarang? Aku menggunakan perkhidmatan internet yg disediakan oleh pihak Universiti.
*terima kasih kerana menyediakan service ini. Lebih mudah aku mahu b'blogging. TERIMA KASIH BYK²..*

Ok, sekarang mahu m'ganggu manusia² serta kera² dlm library.
Semoga mereka lebih tabah dan cekal.
Lalalalaaa~

Nota Kaki Ayam:
Wahai lecturer di kelas tadi, mahu saya transfer lecture notes awak dlm bentuk SLIDES x?? Sila fikirkn komisyen utk saya sekarang. MESTI LEBIH DARI RM500 ok? Lalalalalaaaa~
*ok Fza, stop complaining!*

Waaaahh.. Banyaknya aku mengarut dan complain!
*Minta maaf kembali. Ampun!*

Err. ok. Bye.