Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Saturday, July 24, 2010

Holiday sendiri. wink wink.



Woot woOt!
Memandangkan aku balik umah minggu ini hanya utk memanjakn diri bersama parents serta siblings, makanya sekarang aku sudah malas nak balik ke kampus. 
*sigh sigh sigh*
Tapi kan! Naseb baik mereka mahu hantar saya. So, xpyh naik bas. Hahaha. Suka!
Nenek n maksu juge ade di rumah. Maaf ye, sekejap je dpt jumpe. Tapi still sempat jumpe bukan? Hilang juge rindu.. =)
Ok, mari lihat gambar! 



Mula², mari lihat jerawat yang comel di pipi aku. Grr~ 
SAKIT!!


Semalam pegi ikot parents pegi satu tempat ni. Jumpe ini!

Aku suka ini!! Tapi cepat muak. T_T

Kemudian abah bawak pegi tempat borong durian. Waaahh.. Ade byk lagi kt tepi tu.
Nyummy nyummy.
*Pun cepat muak. Hwaaaaaaaa.. T_T*

Then tadi pergi umah tokwan kejap. Tokwan soh kait rambutan.
Di atas merupakan makhluk bernama adik. Hoho..

Then aku pun sebuk nak buat jugak. Miahaha..
AKU SUKA RAMBUTAN. wink wink.
*ok, tak muak! =P*

Tadaaa!!
DURIAN LAGI! Huuu~

Ok, mahu pergi lunch. Jap lagi mahu smbung dera orang before pulang kampus. HOHO.