Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Tuesday, July 20, 2010

Exhausted.




Hye lagi..
*smbil jalan terbongkok + wave tgn kepada kau*

Hari ini sungguh hectic. ye, aku ulang. HECTIC!
Bermula jam 945 pagi tadi, aku gerak ke kelas. Bermula jam 10, kelas bermula. Naseb baik cuma habiskn sedikit lagi chapter 2 dan kemudian terus melihat presentation sahabat² kelas. *ayat skema*

Habis saje kelas, terus gerak pulang. Waahh.. Seperti mahu tidur tapi tidak suka tidur petang. Jadinya, aku pn capai gitar dan melalak di ruang tamu smbil di tonton seorang housemate aku.

"Aku bising ke?"
"Xla. Aku pn bosan ni. Kau nyanyi je la.." 
*muke sarcastic*
HAHAHA.

Jam 330 petang.
Telefon di bilik berbunyi tapi tidak perasan. Bila masuk bilik, sudah ada 5 miskol, 1 mesej.
Aku telefon kembali manusia yg telefon tadi.

"Wei, aku igt kau dah mampus tadi xnk angkat tepon.."
"Hahaha.. Marah nmpk?"
"Dah siap lom? Aku dah on the way g umah ko ni.."
"Erk. Tapi aku.... bla bla bla.."
"Hah? Aku dah otw la weyh!"
"Yela.. Aku ciap sekarang.."
*muka pasrah habis T_T*
"Cess! Cepat²!!"

Ok, ithu Fik. Suka membebel serta berwawasan orangnya. HAHA.
*harap² kau x baca ini entry ye, Fik*
Terus saja naik kereta comel bertemakan Doraemon bliaw, kami ke kampus.
Konon² mahu jumpa lecturer yg sudah lima-puluh-lima-juta kali kami ke biliknya tetapi unavailable.
Sudah lah jadual kuliah bliaw juga tidak di tampal di depan pintu. Haiz.
Kecewa lagi. Beransur lah kami ke tempat rehat. Panas nk mati. T_T

15 minit sebelum habis kelas, si buncit telefon.

"Wey, pkol 6 pergi bilik seminar! De meeting OPKIM."
"What?? Apsal lambat sgt btawu?"
"Aik? Tadhe org btawu kau ke?"
"Haiz.. Aku dlm kelas. Sila mesej details.."

Terus aku cmpak hp ke meja lecturer tanda marah yg meluap-luap. 
Maka lecturer tersebut terus membaling hp nya pula ke muka aku. Ouch! Sakitnya!
Kali ini meja kelas sebelah pula jadi sasaran. Aku baling tepat ke cermin matanya. Bliaw sungguh kaget.
Lalu menangis dengan sepenuh hati. Grr~
*Ouh hye, jangan percaya. Ini cuma fiksyen dan imaginasi. Sungguh kuat berangan. Huh~*

Habis saja kelas, terus ke bilik seminar. Meeting lewat tiga-puluh minit. Waaahh! T_T
Ouh lupa. Hye, saya biro tugas² khas. Sungguh khas. Mahu saya buli kau? Grr.
*tiba² taley kawal perasaan. uhuk!*
Tepat jam 730 petang, terus pulang ke rumah. Keluar kembali membeli makanan.
Aku puasa lagi. 745 pm terus mkn. Terpaksa setelkn dlm masa terpantas.
Selesai semua, gerak ke kampus semula. Meeting conference pula jam 8 mlm.
Hye, kali ini saya Biro Publisiti n design pula. 
*sungguh gila publisiti kau ni Fza. Ciss!*

945pm, aku pulang ke pangkuan teman² serumah.
*Walaupun mereka tidak menanti kepulangan aku. Tapi aku tahu, mereka syg aku. Huu~ T_T*
10pm. Mereka ajak aku keluar mkn. Waahh.. aku ikut saja tapi cuma minum.
Perut masih kenyang maghrib tadi. Burrrpp! 
*Ops! Heee~*

Sekarang sudah 11:42pm. Mungkin aku harus bersedia utk tidur.
Naseb la esok kelas jam 10 pagi.

zZzzzzzZZzz..