Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Thursday, March 25, 2010

Wake up Fza!


i mean it!
WAKE UP FZA!!!

Wey, nape nk sedey n emo byk² ni? Kau igt readers suka bace entry sedih kau kah Fza? Huhuhuu..
Xperlu²!! Ok lah kwn², mari kite bergoyang! Erk! Lalalalaa~

Ini hari saya mahu pulang ke rumah *lagi! hahaha~*
Harap² x sedih la. Ouh rumah.. saya tidak rndu kamu. Saya rndu keluarga saya. Haha.
Saya igt blik ni nk cari sekor ayam. Nak tarok name die "Fza!". Pasthu saya mahu tarok riben kt leher die. Kasi die comel! Nak carik ayam jantan. Bia ayam tu segan nk kuar. Hahahaha! Saya akan paksa gk die kuar jalan². HOHOHO~ *Jahat kah aku? Ngeee..*

Aktivitu kedua. Nak manja sama mama saya. Ouh ouh! Mak.. Saya mahu patung ultraman boleh kah? Ouh mungkin tidak. Power rangers boleh? Atau Cadcaptor Sakura? Ngeee.. Kalo berkesempatan mahu ajak mak saya rileks kn diri ke Taman Tasik Taiping. Ouh, rindu mahu berpicnic! Mahu main air! Huu~

Seperti berlakonkah saya cuba menggembirakan diri ni?
Mungkin. Tapi saya tahu saya kuat. Saya sungguh kuat. Kawan saya sgt sgt sgt ramai tahu? 
*konon² la. haha!*
Ramai concern ttg saya. Ye, betul..!!
Ok, mahu pack barang utk balik umah.

Mommy! Daddy! Bro! 
I'M COMINGGGGG!!
*Tah ape² la ko ni Fza. Haha!*