Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Monday, March 01, 2010

Semalam, hari ini dan esok.


Semalam?
Hari aku tak berapa baek. Mungkin x mampu nk cerita kat cni tpi memang kejam dan sangat kurang sopan bila aku diperlakukan seperti ithu. Aku tamaw cite secara detail. Cukup ini sahaje.

Hari ni?
I don't have a great start for today. I missed the bus to campus. Demn!
Naseb baek ade Shima membantu. Terima kasih sahabat. Kau buat aku rase seperti ade sahabat yg baik semule. Domo arigato! Sebelum ke kelas, aku duduk depan umah die jap. Saat aku lihat ayam berkejaran kt depan umah jiran die, aku terus tersenyum. Bukan main lagi ayam tu men kejar². Nak je aku tangkap kalo ikot kn hati. Comel weh tgk ayam katik tu! Grr..
G klaz n dengar lecture pengarah campus. OK,BETUL! Aku nantok! Tapelah, aku teruskn jugak kuliah smpai habis. Then trus kuar klaz n Jue ajak pegi buat appointment interview utk QM. Aku ikot. Lepas tu, g mkn n kononnye nk g tgk wayang. Tapi x jadi sb cite suma x best! So layan melalak jap smpai nk tercabut anak tekak. Btul² release tensen. Now baru balik n terus type blog.

Kawan²,
Hati aku sebenarnye terase kurang sedap sejak aku bangun pagi tadi. Don't ask me why 'coz i don't even know why. Harap² nothing bad is waiting for me. Last time, bila aku rase cmni, mesti something bad happened. Haish! Risau!

Esok lak?
Tahla. I don't have the power to see the future. Harap² lebih baek dari hari ni.

Nota Kaki Ayam:
Fza, cube tenangkan diri please.. T__T"