Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Monday, March 29, 2010

Maklang. ='(


Petang ni hujan lebat sgt. Aku selesema skg ni. Baru je smpai umah sewa dlm pukul 620 td. Mase on the way balik td aku dpt mesej dari mak.

----------------------------
From: Mamita~
29-March-10 18:04
"Salam, m/lang dah meninggal"
----------------------------

Aku tertunduk. Terdiam. Terkaku. Aku cuba kawal emosi.

Bisikan aku tak didengari rupanya. ='(
W/bagaimanepun, aku masih b'syukur sempat jumpe die kt spital n smpat tgk maklang semase hayat. Baru hari Sabtu ritu aku jmpe n lawat maklang. Takpelah.. Ajal dan maut bukan kt tangan kita.
Cuma, abah cakap aku tak perlu balik sbb baru je balik n aku quite jauh. Lagipun esok aku de test.
Sedikit terkilan sbb x dpt balik. Papehalpun, aku redha. Sbb mungkin ithu lebey terbaik buat maklang dari maklang terseksa dlm diam. Al-Fatihah.

NOTA BUAT MAKLANG:
"Salam. Maklang.. Fza syg maklang sgt². W/pun maklang da pergi jumpe Allah SWT, Fza xkn lupa maklang smpai bila². Maklang jage diri bebaik ea kt sane. Nnt Fza hantar doa byk² taw. Harap² dunia kt sane lebih baik dari dunia kt sini buat maklang. Smpai skrg, Fza masih boleh nampak muka maklang senyum kt Fza. Muka maklang bila Fza dtg umah maklang. Especially time raya, maklang masak sedap sgt². Fza akan rindukan semua ithu. Maklang, jangan lupakn Fza ea.. Terima kasih utk semuanya taw. 
RINDU MAKLANG SELALU.."