Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Sunday, January 10, 2010

Kasihan saya.



Just a quick update for today. Ini hari malang btol naseb saya.
Huhuhu.. Pagi tadi, kaki kiri saye tersepit kt tongkat motor hozmate saya.
Waktu ithu saya di tugas kn membeli air batu di kedai. 
Ouch! Sakit amat lah! 
Kasihan saya.


Kemudian saye ke kelas. Sakitnya kaki saya.
Bongok nya pula kerana saya boleh pula berkasot tinggi.
Ouh bodohnya saya kerana tidak perasankan perkara ithu.
Sakit. Sakit. Terpaksa buat-buat jalan selamba.
Kasihan saya.


Kemudian ketika saya mahu pulang. Kejadian ini kira-kira jam 6 petang di waktu Malaysia dan jam 5 petang di waktu Indonesia dan Thailand. Sedang saya berjalan mahu pulang, saya terjatuh pula. Ramai pula mata yang memandang. Saya buat selamba saja. Bangun dan duduk sahaja di tepi tempat kejadian.
Baru saya perasan, kaki kanan saya pula terseliuh sebentar tadi.
Ouch. sakitnya.
Kasihan saya.


Maka jika dilihat, kedua-dua kaki saya sudah pun tercedera. Maka lengkaplah penderitaan saya untuk hari ini.
Ya, baru saya perasan. Sepatutnya saya letak tajuk entry saya kali ini sebagai: 


KASIHAN KAKI SAYA..
KN? KN? HUUUU~


nOta kaki ayam:
Sila abaikn penggunaan bahasa saya untuk entry kali ini.
Kasihan saya. Hahaha.
*dush! dush!*