Quote of the Day:

"Allah always provide us with better things if we keep on trusting Him. Faith and hard work would help.."
-FzaIbrahim

TIME:



Wednesday, September 02, 2009

Ouh Stress amat!


Sgt tidak sonok!!
tadi siang pas balik dari klaz aku ar bazar ramadhan kt taman ni.
then tah cmne terserempak dengan sorg hozmate aku ni.
isk. aku pn wat la bodo je.

bile balik je,aku tgk pintu umah x tutup.
grr..

aku g ar bilik bliaw.
then tanye "ko nk kuar ke?"
die jawab "xla.."
aku tanye agi "then nape x tutup pintu?"
die balas "aku baru je balik."
[plotak die. da masuk umah tu ttp tros la pintu. tepape je]
aku pn ckp la "lenkali ttp la pintu pas msuk umah. jgn bia t'bkk cmthu je. nnt org masuk"
pas aku ckp cmthu, die bls lagi "dah korg nk balik,aku xttp la!"
aku pn pe lagey...
"bkn ssh pn nk ttp pintu."
pasthu aku tros ttp pintu bilik die.

then die jerit dari dlm
"YELA,KORG JE LA BAIK. AKU NI JE JAHAT!"
watta heck la en. aku tegur baik²,bkn mrh2 pn.
aku sound la "bisthu yg hari² ko kuar msuk xtutup pintu tu, cmne lak??"
"aku ni bkn nk bebel,tapi da gitu gayenye,psg gril baru pn tadhe gune.."
"kang org masuk rogol kau ke kang,bru nk nyesal! pk la utk org len same!"
diam tros bliaw.
[tawu tape!]
bknnye aku terjah die,tegur baik2 je awal2 tadi.

Bahaya weh!!

banyak lagey la ta pueh ati.
tdo tu lak ta pnah nye nk ttp lampu.
desktop pn slalu je die bia terbukak.
[dah ar desktop byk gune letrik!]
then lampu bilik air ta pyh ckp ar.
asal kuar je dari toilet,bia je lampu terbukak.
mentang² byar same,bazir lak.

bile kitorg wat semak sket,bebel.
sindir2 tu ta pyh ckp ar.
bajet la PEMBERSIH sgt!
padahal bilik die pon x terurus.
ceyh!!

kesimpulannya,CKP JGN TAK SERUPA BIKIN!
Sendiri maw igt la.
idop same2,kne la same2.
jgn tawu ikot pale die sorg je mcm org len tu kuli die.
huh!!!

Current mood: stress.

Rase mcm ni wat cmni kt die ni. [refer pix bawah!!!]

fza.ithu.zazha

Last word : Anda kenal bliaw??